WINACTIE – 2 tickets voor het Laphroaig pop-up restaurant

Advertentie

LET OP: Voor deze winactie MOET je lid zijn van The Dutch Whisky Association (TDWA). Klik hier om lid te worden als je dat nog niet bent.

Vanaf 13 september ervaar je in het bijzondere pop-up restaurant op Fort Abcoude de smaak van Laphroaig. Chef Jaimie van Heije is in Schotland opzoek gegaan naar de smaak van Laphroaig. Hij heeft zich laten inspireren op Islay, de thuisbasis van deze unieke whisky en bedacht een spannend menu waarin de elementen vuur, zout en turf samenkomen. Schuif aan en proef het vier-gangen diner; culinair en verrassend. Je wordt ontvangen op fort bij Abcoude, een rauw fort aan de rand van Amsterdam. Een plek die het gevoel van Laphroaig en Islay maximaal laat beleven.

Jij kunt, als lid van The Dutch Whisky Association, 2 kaarten winnen voor het vrijwel uitverkochte event.

Wat kun je winnen?
2 tickets ter waarde van € 129.95 per stuk voor een verrassend 4-gangen diner of lunch in het weekend van 20-22 september 2024, geheel verzorgd door chef-kok Jaimie van Heije. Inclusief geweldige Laphroaig cocktails.

Wat moet je daarvoor doen?
– lid zijn/worden van TDWA
– 18 jaar of ouder zijn
– in de TDWA Facebookgroep op deze post reageren met wie je zou willen gaan en waarom juist met deze persoon

Op 13 september sluiten we de inzendingen en wordt de winnaar gekozen door de mensen achter Laphroaig. De winnaar ontvangt persoonlijk bericht (en wordt uiteraard vermeld).

Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

Wil je liever verzekerd zijn van een plek aan tafel? Dan kun je natuurlijk ook tickets reserveren.
Tickets zijn te boeken via Laphroaigstrongcharacters.nl (zeer beperkt aantal plaatsen beschikbaar).