persbericht

door Jan Smits

JOHNNIE WALKER en SQUID GAME Lanceren Speciale Samenwerking: “Pick Your Player”

1 oktober 2024 – De populaire Netflix-serie Squid Game keert terug voor Seizoen 2, en Johnnie Walker maakt officieel deel uit van de spellen. Beide merken nodigen fans uit om mee te doen met de slogan “Pick your player.” Johnnie Walker brengt een gelimiteerde editie van de Black Label uit, genummerd van 001 tot 456, geïnspireerd door de personages uit de serie. Het innovatieve flesontwerp combineert digitale en traditionele druktechnieken en weerspiegelt het uiterlijk van de groene trainingspakken.

De flessen zijn vanaf 1 oktober 2024 verkrijgbaar, zolang de voorraad strekt. Deze samenwerking met Squid Game toont Johnnie Walker’s toewijding aan creatieve whisky-ervaringen.

Maartje Van der Molen, Senior Brand Manager van Johnnie Walker Noord-Europa, benadrukt de waarden van de samenwerking: moed, avontuur en zelfbeschikking. Om de samenwerking te vieren, zal er een spannend evenement plaatsvinden in Berlijn, waar fans in 45,6 seconden een Dalgona-koekje kunnen uitsnijden om exclusieve prijzen te winnen. Daarnaast zal de nieuwe cocktail “The 456” worden aangeboden, gemaakt met traditionele Koreaanse ingrediënten.

Of het nu op een kijkfeestje is of tijdens een Halloween-evenement, whiskyliefhebbers van 18 jaar en ouder kunnen uitkijken naar de spannende terugkeer van Squid Game op 26 december 2024!