NIEUWS

Inbraak bij Bus Whisky: 2.000 flessen gestolen 🥃💔

Met grote verslagenheid moeten we melden dat er vannacht is ingebroken bij Bus Whisky. De dieven hebben zich gericht op ons meest waardevolle bezit: ongeveer 2.000 flessen Bus Whisky, waaronder de exclusieve Spelt, Single Malt, Porten de zeer speciale Master Distiller Editions. Wat opvalt, is dat kleinere flessen en machines onaangeroerd zijn gebleven. Het lijkt erop dat de dieven specifiek op onze whisky uit waren! 😡

De impact van deze inbraak is nog niet volledig duidelijk, maar we willen jullie op de hoogte stellen van deze gebeurtenis. We weten niet wat er met deze gestolen flessen zal gebeuren. Worden ze op de zwarte markt verkocht? Naar het buitenland geëxporteerd? Of zelfs omgekat? De kans is groot dat deze flessen op de zwarte markt terechtkomen, maar we hopen dat de politie de daders snel weet te achterhalen.

Deel dit bericht en help ons de flessen te traceren! Mocht iemand iets opvallends zien of horen, dan vernemen wij dat natuurlijk graag. Samen kunnen we deze boeven opsporen!

🥃🚚 Om het glas toch nog halfvol te zien: een kunstenaar wordt pas écht erkend als zijn werk vervalst of gestolen wordt. Misschien kunnen we hier op die manier nog een soort compliment in zien, al voelt het natuurlijk totaal anders 😢

Bedankt voor jullie steun. We houden jullie op de hoogte van verdere ontwikkelingen.

Met vriendelijke groet,

Het team van Bus Whisky 🥃